Erling E. Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Activision kunngjorde i dag Europa-lanseringen til onlinespillet Star Wars Galaxies. Det var i juni måned det brakte løs i USA, og allerede i de to første månedene har spillet tiltrukket seg 300.000 abonnenter. Europa får slippe til allerede i oktober. Les hele nyheten her Lenke til kommentar
Modac Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg kjøpte meg galaxies for en måned siden i butikken, og har spilt det sånn 20 timer i døgnet siden den tid.. Det er bare utrolig tøft og jeg anbefaler ALLE å kjøpe det Lenke til kommentar
Esperados Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Finnes press releasen noe sted på nettet? Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har da sett Galaxies nedpå platon i Bergen sentrum til 600 kr. Er dette importert fra de forente stater eller? :-? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har da sett Galaxies nedpå platon i Bergen sentrum til 600 kr.Er dette importert fra de forente stater eller? :-? Ja. 600 kroner er ikke en normal pris for et spill i Norge. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Finnes press releasen noe sted på nettet? Det vet jeg ikke. Da må du rett og slett bare søke. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hmm... Her i Oslo har alle solgt det for 699 kroner... Så 600 kroner er faktisk "billig" i forhold. Mvh. S. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 649 betalte jeg.. grei nok pris det egentlig syntes jeg. Lenke til kommentar
Corvus Corax Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg har spilt SWG siden det ble lansert i USA. Var kult til å begynne med, steder å utforske, lære nye skills, drepe rebels og bra grafikk, men etterhvert innså ihvertfall jeg at det var noe som manglet. Det hjelper lite hvor velgjort grafikken og bevegelsene er når du sitter der å kjeder deg. Det er rett og slett for lite innhold og PvP er en vits. Nei, jeg hadde det mer moro med Diablo spillene. Sikkert mange som digger SWG, men det er også mange som har sluttet å spille det. Hver og en får gjøre opp sin egen mening, men ikke ha så store forhåpninger, da er det lett å bli skuffet. `CC Lenke til kommentar
thorman Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kjøpte SWG for en uke siden og har bare spilt noen få timer 600 spenn i dass ... dette er det vel ikke mulig å selge videre heller? Vel, leksen er lært; beta/demo først, kjøpe siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg