bjarne88 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hvilket hva er best av amd athlon & p4? prisytelse mest til spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 pris/ytelse - jeg hadde foretrukket et amd system hvor du går for xp2500+ som er en veldig god cpu til overklokking + nforce 2hk+tilfeldig minne - så går du for et skikkelig skjermkort. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har du mange penger burde du satse på et intel system. Har du lite med penger satser du på et amd system. amd er best etter pris/ytelse. Men selv foretrekker jeg Intel fremfor AMD Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Tjohei!!! Lenge siden jeg har sett dette spm.! Omtrent hver 3. post på forumet var noe slik for et års tid siden. Enig med FrenChie, utenom at jeg foretrekker AMD (nettopp pga pris/ytelse-argumentet) FrenChie har for mye penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå