Jentungen2 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Artig og spennendes iskrystal mønster du har fått med i utsnittet ditt og fine kalde blånyanser i fargene, men synes det var litt flatt lys, tror noe lys fra siden (morgenlys/kveldslys) hadde kvikket det opp og gitt det en ekstra piff/stemning, men det er min smak, ikke sikkert du eller andre er enig med meg i det da Smaken er som baken veit du, den er delt Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Jeg er veldig enig med deg i det. Men noe merkelig bl det, for når jeg la inn bildet på pc var det lysere men så ble det mørkere når jeg la det inn her på forumet. Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte det. men sollys fra siden var det ikke, da sola manglet, men litt lysere var det som sagt. Generelt må jeg nok bli flinkere til å tenke ly/skygger etc Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hørtes merkelig ut, vet ikke hva som kan ha skjedd, kanskje noen andre her inne på forumet kan ha en idè ? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 ser nå at det kan være jeg som ser feil. bildet på pc har hvit kant rundt og det har den ikke her, så mulig øya lurte meg Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 ser nå at det kan være jeg som ser feil. bildet på pc har hvit kant rundt og det har den ikke her, så mulig øya lurte meg Om du ønsker så kan du endre bakgrunnsfarge her på Akam. Om du bare vil se en annen farge markerer du bakgrunnsfargen på den linjen over forumtråden (og under bildet), den som har alle nyanser fra hvitt til sort. Om du ønsker en annen bakgrunnsfarge til å være fast på bildet ditt, går du inn på endre bildet, setter fargen og lagrer. Forståelig ? Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 tusen takk. da fikk jeg gjort det. Takk for alle tips du gir meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg