Silent Copper Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 sånn plutselig sluttet exploren min å laste inn bilder på nett sider,,, det står bare f.eks 10 elementer står igjen,,, jeg har en 700 linje,,, og bilde til google kommer ikke opp,,, hva er dette for noe??!! vanligvis ville jeg hatt med en smily men exploren min viser ikke fram noen!!! hjelp!! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 akkurat det samme skjedde med meg nå nettopp! men det funket når jeg lukket det og startet et nytt vindu. det skjedde etter at jeg prøvde og kjøre speedometeret på itavisen, som ikke gikk... Lenke til kommentar
froebe Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 akkurat det samme skjedde med meg nå nettopp! men det funket når jeg lukket det og startet et nytt vindu. det skjedde etter at jeg prøvde og kjøre speedometeret på itavisen, som ikke gikk... Nøyaktig det samme her også. Alt virket imidlertid som det skulle etter en restart av IE. Lurer på hva som skjer på sidene til ITavisen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå