Joachim_F Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Strategispillet Wargame: Airland Battle lanserer betaversjon. Les hele saken Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 interdasting... skal testes! Lenke til kommentar
Variable Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Great Success. WarGame er bare knall. Vanskelig å finne bra spill for tiden. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hørtes morro ut Lenge side jeg har rørt RTS-sjangeren også, kanskje jeg tar meg en titt! Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Liker WarGame og kjøpte faktisk Airland Battle igår. Det trekker litt ned når man ser på kartene derimot. De minner lite om Norge og de navngitte områdene kartene har.. Vel, la oss bare si kartet "Aalesund" er like flatt som Nederland og har like mye vann som en sølepytt. Lenke til kommentar
Achrysatos Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Blir nok kjøp for min del, ser spennende ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå