EasyRaider Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har tenkt å kjøpe en Gamecube, men jeg ønsker altså å koble den til mitt eksisterende pc-utstyr (Sony 19", Logitech Z-560). Jeg vet det går an å få tak i vga-adapter, men hva med lyd? Vil jeg kunne få surround-lyd? Hodetelefoner er også en akseptabel løsning, så sant det ikke blir mellomsteg som reduserer lydkvaliteten betydelig. Tips, råd og lenker mottas med takk. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 OK, ikke særlig respons. Nøyaktig hvilke utganger for bilde og lyd fins på en GameCube, da? Visste jeg det, skulle jeg vel finne ut resten selv. Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Det er en analog utgang som det går 3 standard phono og video kabler ut fra. Det er også en digital utgang (vet ikke helt åssen plugg man bruker der), let på www.nintendo.com Der finner du sikkert mer info Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Bumping av post er ikke tillatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg