Gå til innhold

Selgere med mye gull i Morrowind?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan enkelt rappe gjenstander fra personer dersom du har høy Sneak-skill. Dessuten ser du mer og mer av hva folk har på seg med en høyere Security-skill. Så Sneak og Security er to nødvendige skill når du skal stjele. Er de høye nok, kan du ta alt de har... tilogmed klærene deres.

Den über ringen kan man selvsagt gi blaffen i, men bare det faktum at Bethesda la den inn i det hele tatt plager meg. Og dessuten er ikke kongen så vanskelig å drepe, for han bruker tydeligvis ikke ringen. Jeg var magiker, og sendte en del magi mot ham. Siden ringen har 100% reflect, og jeg traff på alle spells, kunne han ikke ha den equipped.

Lenke til kommentar
Du kan enkelt rappe gjenstander fra personer dersom du har høy Sneak-skill. Dessuten ser du mer og mer av hva folk har på seg med en høyere Security-skill. Så Sneak og Security er to nødvendige skill når du skal stjele. Er de høye nok, kan du ta alt de har... tilogmed klærene deres.

Okai, takk for svaret, men kunne du være så snill å utdype deg litt mer? HVORDAN stjeler jeg fra folk? En spesiell tast eller noe? Eller et spesielt verktøy jeg må bruke? Og hvordan ser jeg hva folk har på seg hvis jeg skaffer meg høy Sneak og Security?

Har forholdsvis grei høyde på disse skillsene, men jeg forstår fortsatt ikke hvordan jeg skal stjele fra folk. Og merker ikke folk om jeg stjeler fra dem?

Sorry at jeg maser altså, men jeg holder på å få fullstendig fnatt her jeg sitter. :x

Lenke til kommentar

Først så er det lurt å ha bra sneak-skill. deretter visst du holder Ctrl-knappen nede(eller den du bruker til sneak) så får du opp eit lite ikon nede i venste hjørne som viser at den dendei i nærheten ikkje ser deg.

når du kommer nærme nok bruker du use? kanppen for å se inventoryet til personen du skal stjele fra.

når dette ikonet vises kan du stjele frå levende folk. men det er av og til at dei kan merke deg skjøl om du bruker sneak.

Dette blei ei dårlig forklaring i full fart, men lykke til :)

Lenke til kommentar

accce har rett.

Finn en kar, bruk Sneak-knappen (Default Ctrl), så sniker du deg innpå ham. Så lenge "Sneak" ikonet er å se ned til venstre på skjermen, ser ingen deg. Det er gult bilde av en sekk eller noe. Du må holde NED knappen så lenge du vil snike. Slipper du den, slutter du.

Det er best å snike seg innpå en person bakfra. Når du får opp navnet på personen, over hodet hans, kan du begynne å stjele. På samme måte som du åpner ei kiste, bøtte elns.

Du drar de tingene du vil ha over til deg. Husk det er fortsatt sjangs for at du kan bli oppdaget. Høy sneak-skill forhindrer dette.

Lenke til kommentar

jeg har starta på ny karakter nå, lenge siden jeg sist spilte.

jeg er en monk: h2h, unarmored og slike ting. er lvl 11

han er snill og god, men han skal bli bitt av en varulv snart hadde jeg tenkt. han får da lissom en snill monke side som vil det beste for alle, og en mørk varulv side hvor han må drepe folk.

han suger i forhold til de andre karakteranne jeg har lagd. han her skal være en mer rolle spill karakter, og ikke en jeg gjør alt jeg kan for kunn og kunne drepe mest.

kan man enchante hansker til cast on strike??? skulle gjerne hat det, slik at jeg feks. dreina staminan til finden når jeg slår de.

lot of topic kanskje????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...