inoan Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Windows update klarer ikke søke etter nye oppdateringer for maskinen min. Jeg har vært uten internett en stund, og veit det er masse stæsj jeg må ha ned i form av oppgradering mot Trojan og annet tull. Får bare denne feilmeldingen : (0x800A138F) Hjelp! :wink: Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sjekk at du har riktig klokke/dato/år på pcen... Lenke til kommentar
inoan Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Måtte bare stille dato Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Når du får feilmeldinger så putt de inn i Google og du finner raskt et svar: http://www.tweaknews.net/forum/viewtopic.php?t=695 Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Måtte bare stille dato Noen ganger er det veldig enkle løsninger ikke sant ? Hehe... Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Sørg for at ikke tjenester(services) som windows update er avhengig av er stoppet. Gå til kontrollpanel -> administrative verktøy -> tjenester . Dersom noen er stoppet , undersøk. Lenke til kommentar
hellandes Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Øhhh. Godt gjort , å komme med forslag 1 time etter problemet er løst. Jaja , intensjonen var god. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Øhhh. Godt gjort , å komme med forslag 1 time etter problemet er løst. Jaja , intensjonen var god. Er jo fortsatt tidlig ennå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå