Gulliksen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg kom på tanken da jeg skal bytte ut den jeg har nå.. Jeg spiller aldri og derfor trenger jeg ikke den råeste pcen, blir mest surfing og html koding i notepad. Kraftigste programmene jeg kjører er vel Adobe. Men jeg har null efarning med Barebone. Og i redsel for å gå i baret spør jeg liksegodt her. Er det no tess eller er det bare å drite i det ? Lenke til kommentar
bruno Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg kom på tanken da jeg skal bytte ut den jeg har nå.. Jeg spiller aldri og derfor trenger jeg ikke den råeste pcen, blir mest surfing og html koding i notepad. Kraftigste programmene jeg kjører er vel Adobe. Men jeg har null efarning med Barebone. Og i redsel for å gå i baret spør jeg liksegodt her. Er det no tess eller er det bare å drite i det ? Bare for å påpeke en missforståelse her, en Barebone er en PC i halvfabrikat, det har ikke noe med størrelsen på boksen å gjøre. Det er levert en del midi og maxi tower med kun hovedkort, prosessor og minne, dette er Barebone maskiner, kjøper du en Shuttle-boks ferdig montert er det ikke en Barebone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå