Th0mas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Har noen relativt nye Logitech Z-560 som det nå har begynt å skurre litt i. Hører det best i CS, men også når jeg spiller musikk. Tviler meget sterkt på at de er sprengt, for jeg har ikke spilt særlig høyt i det siste. Lydkortet gikk til helvette for noen uker siden, men når jeg tok det ut, ventet en stund og satte det inn igjen, så funket det. Kan det ha noen sammenheng? hahaha, autosensur: gikk til søren faktisk Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Prøvd å koble de til noe annet? Eventuelt andre høyttalere til lydkortet. Nye drivere kan også fjerne skurr osv Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg og en anne fyr her på forumet har begge hatt problemer med MEGET kraftig skurring i samme høytalersett. Dette stemmer derimot ikke helt med din beskrivelse. Prøv å åpne lyd-innstilling og demp Auxiliary. (hvis den ikke vises, så velg alternaltiver-egenskaper, og hak av for Auxiliary Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 K, for hvis de er sprengt begynner jeg seriøst å grine. Var ikke akkurat billige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå