Ko_deZ Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hei Holder til i Oslo området, og skulle gjerne hatt tak i en overgang fra N til RP-SMA. Antenna mi har N kobling, og det eneste jeg finner av overganger fra N til SMA er til vanlig SMA, mens routeren min har den vanlige RP-SMA kontakten. Er det noen som har overgang N->RP-SMA eller SMA->RP-SMA, eller vet hvor jeg kan kjøpe det i Oslo området? Jeg kan bestille online, men ville gjerne ha det idag. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Sjekk i telebutikker, de bør ha sånt. Ellers finner du de for ca 15 kr inkl frakt på ebay. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Takk for innspill. Ebay utgår pga frakt-tid. Alle telebutikker jeg har vært innom har kun mobiltelefoner og iphone deksler. De som driver med parabol har ikke RP versjonen av koblingene, så de passer ikke =( Noen forslag for telebutikker som kan føre noe slikt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nei, sorry bor langt unna hovedstaden ^^ Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Trodde du vasset rundt i nordmarka og plaga uskyldige turgåere jeg =) (ref signatur) Det høres i alle fall ut som en god idé, å bo langt unna hovedstaden. Da får jeg vente og håpe det kommer en spennende kommentar i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Jeg har en slik, N-female til RP-SMA Kan være en Male, det er den enden med skruhetten på hvertfall. Endret 25. april 2013 av Truls84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå