Skiboms Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Flere som får dette? Må være noe feil med redirct'n kanskje.. Lenke til kommentar
Skiboms Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 forum.hw.no har blitt tillagt ny IP-adresse i DNS'n.. så det er sikkert permanent.. Eller kanskje en feil.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Dukka opp hos meg i går. Rett etter at jeg begynte å bruke forum.raw.no. Kanskje en sammenheng? Men det skjer bare på min faste maskin hvor jeg har auto login til forum, så det er nok noe i cookie'n. Burde muligens vært postet under Tilbakemeldinger. Edit: Prøvde meg litt fram: Flytte cookies for hardware.no, hjalp ikke umiddelbart. Stengte så ned alle IE vinduer, og prøvde igjen. Da virket det. La tilbake cookies. Alt virket, bortsett fra auto login måtte settes på nytt. Konklusjon er at dette er et lokalt problem hos meg, forsvant av seg selv med restart. Ser at klokka på forum.raw går helt feil. Gjør at jeg ikke fikk lov til å poste på forum.hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå