Jabbala Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei. Har et lite problem med den nye pcen min. Når jeg skrur på maskinen for å installere ISDN kortet, finner ikke maskinen kortet. Den har funnet den av og til men da har jeg ikke fått installert driverne. Er sikker på at ISDN kortet fungerer siden jeg bruker det til å skrive denne meldingen. Har en følelse av at virusprogrammet på maskina (Norman virusprogram) ødelegger for installasjon av kortet. Kan dette stemme? Fint med andre forslag og. Er Windows xp professional på maskinen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 XP finner ikke alt, tror du må inst. manuellt ISDN drivere på samme måte som med Win 98. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Nei, dette er ikke problemet har xp professional på denne maskinen og. Her var det ikke problemer i det hele tatt, var bare å sette i kortet windows registrerte det og jeg installerte driverne fra cden som fulgte med ISDN kortet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg trodde at XP fant alt jeg. i W2K så er det sånn at Windows finner maskinvaren, men man må installere den selv. det har jeg opplevd fra maskinvaren som jeg har, og Wireless kortet. litt kjipt det men jaja. W2K er jo digg så. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Det er nå underlige greier det derre. Jeg måtte hjelpe en kamerat med et ISDN kort i Win XP. Xp fant kortet, men fikk ikke innstallert driverene, noe som medførte at jeg måtte herje vilt rundt hele det store internettet på min egen maskin for å finne en driver som XP kunne tygge på, bruke og benytte. Fant det til sist, men det var honen ikke lett. Det var nemlig et nederlandsk firma som hadde øaget kortet og sidene deres, som fremdeles var oppe, var uoversiktlige og ikke mulig å få på Engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå