Th0mas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kan noen forklare meg hva AA og AF er? Jeg har et Geforce 4 Asus Ti 4200 skjermkort. Hva skal jeg stille det på? Spiller mye CS Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Kom forresten på en ting til: CS har begynt å hakke, og det er ikke pga. steam, for det begynte så smått før det oxo på foco 2. Er det serveren eller maskinen sin skyld? Lenke til kommentar
do'h Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 pcen di er såpass highend at det må vere noe server feil Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Men det er da rart at det skjer på flere servere. Kanskje det er Steam likevel... Det suger ihvertfall Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 for å svare på det første spørsmålet ditt: AA = står for Anti Aliasing (fulle navnet er FSAA = Full Scene Anti Aliasing). Dette sørger for å "glatte ut" kantene i spill og lignende. Dette bruker endel kraft, så du kan nok merke litt fps-dropp. AF = Anistropic Filtering, dette gjør teksturene i spill mye klarere. Dette bruker også endel kraft. Hvis du for det meste spiller Cs, så bør nok kortet ditt klare 2x på begge, uten at du skulle merke så veldig stor forskjell i performance.. Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Anti aliasing ser utrolig bra ut på papiret men i virkeligheten gjør den modeller blurete og vanskelige å se når de beveger seg fort og kan gi fps dropp Antistrphic filtering har ingen bivirkninger jeg har lagt merke til så den kan du sette på 2x hjelper lite å ha den beste pcn på markedet så lenge den ikke blir vedlikeholdt.. dvs at du kjører adawarespybot defragmenterer og kjører antivirus en gang i blant i cs er 640x480 eller 800x600 en fin oppløsning mvh Sandiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå