Redaksjonen. Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Du kan følge kampene via nettet eller på Barcraft i Oslo denne uka. Nordmenn kjemper om plass i Dreamhack-turnering Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Det vert faktisk freista å arrangere Barcraft på Sunnmøre også til denne turneringa. Nokonlunde nyoppstarta SunnmøreEsport arrangerer Barcraft på Hareid laurdag i samband med DreamHack Stockholm Open. 1 Lenke til kommentar
Yay meee Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 yay! Jeg ble 18 for en uke siden! Jeg kan jo faktisk dra på Barcraft nå! Bare synd jeg bor i Bergen ._. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Dei har arrangert ein del Barcraft's i Bergen tidlegare, men det er kanskje ikkje nok interesse til å arrangere for kvar turnering? Ser forresten at det er litt uryddig organisering på det http://www.facebook.com/groups/145205982251968/?fref=ts Eg har ikkje vore involvert i gruppa som skal arrangere på Sunnmøre, anna enn å intervjua dei i forbindelse med ei turnering, men det er sinnsjukt bra at nokon gidder å sette igang slike tiltak også på så små plassar. Det vil aldri verte 200 stk som møter opp, men å ha ein sosial arena rundt flotte turneringar som DH er veldig bra, og veldig kjekt at nokon tar sjansen på sånt også på småplassar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå