Gå til innhold

Idedata leverte produkt som ikke fungerer,hva skal jg gjøre?

Anbefalte innlegg

Hei, kjøpte et PCMCIA kort fra Idedata. Han jeg snakket med sa at det fungerte med Xp.Det sa forsåvidt arket til produsenten også, men når jeg fikk den var det ikke mulig.

Det som skjer er at 1. CD er for gammel, 2. CD er for server, 3. gir feilmelding om at noe mangler.

Sa ifra i går om dette og fikk beksjed på å sende en mail til han jeg snakket med, så skulle de se på det. Ringte dem i dag og fikk vite at 30 min etter jeg ringte skulle jeg ha blitt kontaktet. Nå har det gått ca 4 timer og ingen har ringt og butikken stengt..hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, kjøpte et PCMCIA kort fra Idedata. Han jeg snakket med sa at det fungerte med Xp.Det sa forsåvidt arket til produsenten også, men når jeg fikk den var det ikke mulig.

Det som skjer er at 1. CD er for gammel, 2. CD er for server, 3. gir feilmelding om at noe mangler.

Sa ifra i går om dette og fikk beksjed på å sende en mail til han jeg snakket med, så skulle de se på det. Ringte dem i dag og fikk vite at 30 min etter jeg ringte skulle jeg ha blitt kontaktet. Nå har det gått ca 4 timer og ingen har ringt og butikken stengt..hva skal jeg gjøre?

Vente til butikken åpner igjen på mandag kanskje???

Lenke til kommentar

Det er et Ethentica Finger print scanner kort.

Ja det er et software problem. Versjonen er 1.0 og 3.01, ingen av dem fungerer med Windows Xp og på siden til Ethentica står det at jeg må betale for å få versjonen for Windows.

Har det sort på hvit at butikken sa det skulle fungere med Xp....hakke tenkt å kjefte på dem. Vil bare ha en løsning jeg.

Lenke til kommentar
Det er et Ethentica Finger print scanner kort.

Ja det er et software problem. Versjonen er 1.0 og 3.01, ingen av dem fungerer med Windows Xp og på siden til Ethentica står det at jeg må betale for å få versjonen for Windows.

Har det sort på hvit at butikken sa det skulle fungere med Xp....hakke tenkt å kjefte på dem. Vil bare ha en løsning jeg.

Da ville jeg tatt et lite søk på nettet jeg :oops: for å brannslokke litt i helga, så kan du ta kontakt med idedata til uken igjen for å få tak i softwaren.

Hva heter forresten softwaren, er det securesuite 3.51 du er ute etter ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...