bujkster Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hello folkens!! Vurderer å kjøpe meg en ibm thinkpad 40e. Noen som har noe erfaring med denne maskinen?Maskinen skal brukes til programmering, surfing og spilling. Siden jeg skal ha med meg denne maskinen så syns jeg kanskje den er litt tung. men denne str er vel normal??? http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/$ww...NO?OpenDocument Takker for alle svar! Lenke til kommentar
duda Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 syns tyngden på denne maskinen ligger på kanten, fins masse maskiner som er tyngre. men syns det er greit når den ligger rundt 2,7-2,8 kg. det er maks syns jeg da. men har ikke noe erfaring med denne maskinen da. men utifra det som sto der, så syns jeg den så ok ut. litt dårlig skjerm. du burde bytte til SXGA skjerm, xga blir for dårlig syns jeg, og litt lite ram da. burde ha mer ram. og kanskje litt mer harddisk hvis du lagrer mye i maskinen. Lenke til kommentar
bujkster Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 hva med dimensjonene?Høyden er 3,9 cm, er ikke det ganske tykt for en laptop? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå