MakzHD Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Hei, har ett 680 4gb kort, lurte på om at jeg kunne hente mere ytelse av maskinen i form av grafikk om jeg satt inn ett 260 som Physx motor, eller om jeg vil miste ytelse, 260'et er ett 512mb kort. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Nope, skal du ha mere ytelse, gå for SLI eller GTX titan. Men husk på begge deler betaler man mye og får lite igjen for pengene. Alternativ kan du overklokke. Lenke til kommentar
MakzHD Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 er overklokket, skulle sjekke om jeg kunne hente mer siden jeg skal ha en benchmark test å se om jeg slo den gamle rekorden, skjermkortet er klokket opp 200 mhz, uten artifekts, SLi blir for dyrt enda Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Husk at GPU-aksellerert PhysX ikke er akseptert på HWBot og futuremarks rekordside. Husk også på at GPU-aksellerert PhysX blir brukt i to-tre spill per år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå