Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksibisjonisme

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 48 år.... og jeg er eksibisjonist....dvs. er glad i å vise meg fram naken, fortinnsvis for kvinner.

Jeg er aldri vulgær...da blir kicket borte, på en måte.

Hele vinteren venter jeg på sol, varme...og herlige mennesker på Huk, slik at jeg kan boltre meg fritt blant andre nakne mennesker.

Jeg synes at dette er bedre enn samleie....lurer litt på synspunkter vedrørende dette, og er det noen andre som har det på samme måte?? Anonym poster: 4aaa8123e48229066a71758aac42e1cc Anonym poster: 4aaa8123e48229066a71758aac42e1cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er helt OK, på en måte. Ingen voksne blir 'skadet' av å bli blottet for i ny og ne, selv om det kan være frastøtende.

Så lenge du ikke blotter deg for barn så syns jeg at det er ganske OK, men det kan være vanskelig å ikke blotte seg for barn hvis du gjør det på huk. Bare tenk på det litt. Finnes masse messer og sånt og ett miljø av folk som liker ting litt utenom det vanlige.

Lenke til kommentar

Syns det er helt OK, på en måte. Ingen voksne blir 'skadet' av å bli blottet for i ny og ne, selv om det kan være frastøtende.

Så lenge du ikke blotter deg for barn så syns jeg at det er ganske OK, men det kan være vanskelig å ikke blotte seg for barn hvis du gjør det på huk. Bare tenk på det litt. Finnes masse messer og sånt og ett miljø av folk som liker ting litt utenom det vanlige.

Tusen takk for svar :-) Nei jeg blotter meg ikke for barn!!! Kan velge ut et par damer....og legge meg ganske nære dem.... slik at de kan se hele meg, men som jeg skrev....er jeg ikke vulgær....får jeg ereksjon så skjuler jeg det, snur meg rundt på magen. Jeg nyter å se at de kikker ......

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...