Bjerknez Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har allerede en skikkelig fotoskriver, og det jeg trenger nå er en billig fargelaser som i hovedsak blir brukt til å skrive ut fakturaer med, samt andre småting som kvitteringer og dokumenter etc. Jeg tviler på at jeg kommer til å skrive ut mer enn maks 50-100stk. A4 sider i året sammenlagt, men det må være fargelaser. Wifi er et must da skriveren blir satt inn i ett kott i samme hus. Så her er mine krav: - Fargelaser - Wifi Har sett mange fargelasere til langt under 2.000,- og mest sannsynlig holder dette til mitt bruk, men hvilket merke er det som gjelder når vi kommer til fargelasere? Jeg er klar over at toner kostnadene på en uberbillig fargelaser er høye i forhold til en dyrere en, men med maks 100stk. utskrifter pr.år så skulle jeg vel klare meg en stund? Har jeg toner nok i tre år er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Canon, Brother, OKI og HP fungerer helt greitt alle sammen. Brother HL-3140CW koster en 1 500 - 1 600 kr og burde ha det du trenger. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Canon, Brother, OKI og HP fungerer helt greitt alle sammen. Brother HL-3140CW koster en 1 500 - 1 600 kr og burde ha det du trenger. Okay, takk for svar. Da er det vel bare å lete etter den billigste fargelaseren med Wifi av de merkene du har nevnt? Men det er vel størrelsen/kapasiteten på tonerkassettene som er det mest avgjørende kanskje, siden det er det som faktisk koster mest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå