trollhatt Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har mye blu-ray men må innrømme at jeg laster ofte ned ting som jeg enten har kjøpt eller skal kjøpe. 1) Fordi jeg vil ha det i et fysisk format. Litt off-topic svar egentlig, men here goes: Mitt behov for å ha ting fysisk har gått drastisk ned bare på noen få år, f.eks da Steam ble lansert reagerte jeg med å steile helt. Kjøpe spill digitalt, uten noen fysisk kopi? Glem det! Spol frem til idag og jeg vil helst kun ha en digital kopi av det aller meste (som jeg kan laste ned), slik har det også blitt med film og tv-serier. Hadde bransjen tilbudt meg kun filmen/serien ala en BluRay remux med undertekster (engelsk takk) og tilhørende HD lydspor med f.eks valgfrie antall nedlastinger evt. fritt tilgjengelig tilsvarende hva jeg betaler pr Bluray fra Amazon så hadde jeg handlet utelukkende digitalt. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Det er kansje ot men hvorfor gjør ikke resten av bransen dette , slik at man slipper tullet med at enekelte filmer/serier ikke er tilgjengelig på plater for europeiske brukere ( sone 2 indeling ) ? For å si det slik så har jeg et oppgjør jeg ville tatt av den grunn at det er en serie jeg ikke får sett alle episodene av. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det er jo interessant når storkapitalen hemmes av storkapitalens egetdikterte lovverk. Jeg tror nok at Netflix og deres interesser blir en lettvekter sammenlignet med rettighetsnettverkenes vilje til å legge press. Denne kampen vinner nok ikke Netflix helt uten videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå