Edstro Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Av og til når eg spiller eller siterog arbeider med pcen eller bare pcen står på så av og til så restarte pcen seg helt automatisk va kan det være??? Så fryser pcen og vis eg spiller eller arbeider eller gjer ingen ting så fryser helle skjermen. Du kan ikkje gjøre en ting. Va kan det være??? PS: Har aldri vært på internett med pcen! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 det kan være ramfeil, eller overophetelse...er pc'en ny? (Hvis ikke) kan det være noe i det siste som du har satt inni maskinen, som kan lage konfilkter? kjør memtest86 for å finne ut om ramen er defekt. Søk på www.google.com Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Berre fryser den og restarter, eller får du countdown fra 60sek? (Om du får countdown kan det være vår alles kjære og kjente orm MSblast) Om det ikkje er det, kan eg vere einig med Gef om at RAM'en kan vere defekt. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kompisen jeg bor med sleit med et så og si identisk problem. Alt løste seg ved å flashe biosen. Lenke til kommentar
catnip Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hadde samme problemmet etter jeg satt sammen .. flashet biosen idag og har etter det ikke vært problemer edit: har fremdeles problemmer med at den slår seg av men den fryser ikke lengre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå