eselgutten Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei lurte på om det var nogen som har eit koplingskjema for terning med 7 LEDs som viser tala som ein vanlig terning? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Laget i allefall en oversikt til deg.. Hvordan du vil styre leds'ene er en annen sak Synes jeg fortjener er stooor stoor takk for denne.. EDIT: A, B og C = + (plus) 1, 2 og 3 = - (minus) ..eller motsatt Satser du på å ta over for Flatland? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvorfor ikke koble alle led mot felles jord ? Enklere da.. De kan styres vha parallellporten og en random generator i VB btw :-D Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Det er enklere det ja... Men men. FÅr bestemme selv åssen Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hvorfor ikke koble alle led mot felles jord ?Enklere da.. De kan styres vha parallellporten og en random generator i VB btw :-D Beklager at jeg gjør alt så innviklet Alt er litt vanskelig på en Fredags-kveld... uten pils Lenke til kommentar
jostor Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har allerede gitt Kjetil et koblingskjema, men her er det i tilfelle det er noen andre som er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå