losing Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hei, jeg skal snart til Oslo. Jeg lurte derfor på om noen kunne anbefale butikker der jeg kunne kjøpe deksel til iPhone 5. Gidder ikke å bruke hele dagen i Oslo på å løpe rundt og lete. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Kjøp deksler på ebay du, billigere og bedre utvalg. maks 2 uker før det kommer fram:) anbefales Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Var jo ikke det han spurte om.. Er vel også mer sannsynlig at det er minimum 2 uker før det kommer ned i postkassen.. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Dra på TGR på arkaden eller noe slikt, de har vel litt deksler. Ellers har de nok på teknikmagasinet nederst på Karl Johan også, og garantert på et par butikker på Oslo city, feks den lille asiabutikken i andre eller tredje, som selger masse weird asiagreier og dall. If that helps. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Både Expert ved Klingenberg og Spaceworld Storgata har relativt godt utvalg i sentrum. Lenke til kommentar
Atle.Andreassen Skrevet 25. mai 2014 Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Det er mange plasser du kan få kjøpt deksel ebay.com for eksempel Endret 25. mai 2014 av Atle.Andreassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå