Bjoolz Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Har nylig fått et Sidewinder x4, men har hatt en del problemer siden jeg fikk det. Etter et par timer så begynner knapper å både henge seg opp og slutte å svare. Problemene skjer alltid samtidig, aldri hver for seg. F.eks. hvis jeg skal skrive inn en nettadresse så merker jeg at tastaturet ikke skriver, eller bare skriver 1 av 5 bokstaver. Samtidig så begynner de tastene som går gjennom å henge seg. Det skjer også av og til at to knapper henger seg samtidig, f.eks. hvis jeg skal på Gamer.no og så kan "gagagagagagaga" gjentas evig til jeg får stoppet det. Problemet gjelder alle knappene på tastaturet. Hva jeg har prøvd Installerte Intellipoint som fulgte med på CD Nyeste Intellipoint Bruke tastaturet uten driver Bruke "Microsoft Mouse and Keyboard Center" som er arvtageren til Intellipoint Avinstallerte Logictech Gamingsoftware, men fikk da problemer med headsettet. Jeg har sett på noen andre forum at Intellipoint ikke fungerer så bra sammen med Logitech drivere, men jeg er relativt avhengige av dem siden jeg har G930 headset. Avinstallerte da Intellipoint, har samme problem. Lurer på om noen har erfaring med Sidewinder x4 og Logitech programvaren. Restart av maskinen løser problemet midlertidig. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Kanskje et dumt spørsmål, men har du prøvd en annen usb port på pcen? Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har hatt samme tastaturet i ca 1-2 år. Bruker ikke driver. Muligens at ditt er defekt da.. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Ja har vurdert at det er defekt, men bare synes at det er så merkelig at det funker helt fint hvis jeg restarter pcen. Har også funnet ut at jeg ikke trenger å restarte engang, det holder å logge ut og inn igjen. Det høres veldig ut som om det er et softtware problem, men er så rart at jeg ikke finner noen andre med samme problem på google. Tror jeg skal prøve å få Logitech headsettet til å virke uten drivere og se om det fikser problemet. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Har du en annen pc du kunne prøvd keyboardet på? Endret 25. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Da har jeg hatt tastaturet koblet til Laptopen i et par dager og har ikke hatt lignende problemer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå