MissPennyfeather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så, jeg trenger en ny telefon, og jeg skjønner ikke noe av noe som helst i mobilverden, så da tenkte jeg at dette kanskje kunne være det riktige stedet å spørre. Akkurat nå har jeg en LG Optimus 2X som jeg har arvet av noen etter min gamle Blackberry tok kvelden. Etter siste oppdatering ble den helt umulig, og i ettertid ser jeg at jeg kanskje burde holdt meg unna ICS, men jeg er ung og dum. Dessuten er batteriet i ferd med å gå, skjermen er ripete og etter aller problemene er jeg kort fortalt drittlei hele greia. Har prøvd å lese noen anmeldelser og jeg har vel snart gått igjennom alle telefonene i nettbutikken til Netcom og er ikke noe klokere i det hele tatt. Prøvde også å gå innom en Netcom butikk, men jeg opplevde det som om han var mer interessert i å selge det dyreste han hadde, framfor å faktisk høre på hva jeg har behov for. Så da havnet jeg her. Det er to telefoner jeg har sett på, men har som sagt null forstand på slikt, så da tenkte jeg kanskje noen her kunne komme med en liten peker. Det jeg hovedsaklig bruker telefonen til er diverse sosiale medier, Netflix, surfing med nettleseren. Det jeg vil ha er en telefon som ikke er for dyr, som ikke er like stor som ett lite vindu(Ie. GIII), har grei skjerm og som ikke koster skjorta. Derfor har jeg "narrowed it down to" Huawei Ascend D1 Quad og Sony Xperia Acro S. Begge er relativt rimelige, begge har forvirrende anmeldelser og fancy duppeditter. Og da kommer vi endelig til poenget; hva vil dere anbefale en oppgitt teknologisk kløne? Lang post for et kort poeng, men jeg tenkte at noen kom til å si at jeg skulle gå i en butikk, så da tok jeg det like godt med. Og jeg beklager eventuelle feil i språket, da jeg ikke er Norsk. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg vet ikke noe spesielt om mobilene, men du skriver norsk bedre enn de fleste, så du trenger ikke bekymre deg der. Lykke til med valget ditt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvis du ønsker vanntett telefon så er Acro S valget. Ulempen med Acro S, er at de tre "tastene" nederst på fronten er litt ekle å treffe. Jeg kjøpte en Acro S til dama og hver gang jeg skal fikse noen innstillinger på den, så blir jeg sittende å trykke flere ganger for å treffe de tastefeltene. Sånn sett vil jeg heller anbefale Huaweien. Den har også større skjerm som er en fordel når man skal surfe, se film og ikke minst skrive noe på skjermen. Den telefonen får veldig positiv omtale av Amobil m.fl. Lenke til kommentar
MissPennyfeather Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 Ok, tusen takk til dere begge. Tror jeg prøver meg på Huaweien. Ble veldig opphengt i vanntettheten til Acro S, men jeg har jo aldri hatt vanntett telefon før, så det burde jo ikke bli noe problem nå heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå