Fredrik^- Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hva skal jeg ønske meg til bursdagen min? Jeg har ikke peiling, og så blir jeg 18 år. Har ikke kommet opp med noen ønsker enda. Håper på noen svar! Jeg er veldig interressert i bil for tiden og kunne godt tenke meg noe til den... (Min første bil ble kjøpt for 1 måned siden). Er også ganske interresert i data. Takk for svar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 $$$$££££€€€€€€ Så kan du kjøpe hva du vil Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 $$$$££££€€€€€€ Så kan du kjøpe hva du vil Støtter den fullt ut. Eg ønsker meg alltid cash til bursdagen. Men eg foretrekke pengane utbetalt i NOK. Lenke til kommentar
do'h Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 nei få det utbetalt i gull Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 få det utbetalt i gull ja. Der kan verdien økes raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå