Gå til innhold

Blåskjerm under installasjon av W2K. hvorfor det da?

wil

Anbefalte innlegg

jeg skal til å formatere disken min eller 4 av partisjonene, dette gjør jeg fordi at, jeg skal rydde opp litt å fordi at jeg skal ha XP med Norton 2002, før hadde jeg Norton 2003, jaja nok om det, satt å formaterte C: disken min å den begynte installasjonen, alt så ut til å gå bra, da installasjonen nesten var ferdig så kom den med en blåskjerm. dette har aldri skjedd før, å jeg jeg skvatt litt når det skjedde. holder nå på å formaterer for andre gang å ser hva som skjer da.

noen som har noen tips om hva dette kan skyldes?

PS: har ikke vært inni maskina siden jeg installerte XP sist. skjønner ikke helt hvilket tull dette er.

kjører W2K på C: og Win XP på D: begge to kjører NTFS, pga at dette er standard, men feilmeldingen handlet litt om NTFS også. husker ikke helt meldingen i farta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan løse problemet ditt hvis du ikke bruker NTFS, men FAT32.

NTFS er beregnet på et OS og er samtidig et mye sikrere filsystem. Med FAT32 kan du legge inn flere OS uten problemer,men uten den sikkerheten som NTFS tilbyr. Til vanlig bruk så er det ikke noe problem å bruke FAT32 :roll:

Lenke til kommentar

jeg fikk det til. allikevel. etter den andre formateringen så gikk det bra, jeg har nesten alltid brukt NTFS til W2K og Win XP. vet ikke hvorfor men, men. nå ser det ut som det går, så jeg gidder ikke å holde på å fundere så mye mer på det. etter installasjonen av driverene å litt stasj i W2K så skal jeg installere XP på den andre disken å se om det også går bra. jeg har funnet uta jeg MÅ ha 2 os på maskina mi. W2K til det meste og Win XP fordi at jeg må kjøre Visual Studio å det kan ikke kjøres når Norton 2003 er inne, den må ha Norton 2002

takk for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...