isbil123 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 hei ! jeg er en gutt på 13 år. for ikke så lengesiden var vi på leirskole, og da begynte jeg å like en i klassen. vi snakker mye på skype. men ikke så mye på skolen. hun er veldig glad i fotball så hun spiller det veldig mye. etter skolen pleier vi å spille på fotballbanen med venner. hun har sagt at hun liker meg som en venn. men hun har ikke sagt så mye annet. når jeg fått tid til å snakke med henne vet jeg ikke hva jeg skal si, jeg greier ikke å snakke til henne nesten. jeg har sagt fine ting til henne og da begyner henne bare å smile. hun vet at jeg liker henne litt. trenger hjelp !!!! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Du kan ikkje gjera noko som helst. Greier du ikkje å sjarmera henne, så let ho seg sjarmera av andre istaden for. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Foreslå og gjøre noe sammen, kino, filmkveld, gå en tur osv:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 hvordan få hun til å like meg ? Et manipulasjonsbasert og kontrollbasert forhold som ekte kjærlighet ? Jeg får stadig utvidet min horisont. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hahaha herlig svar! Men tilbake til ts. Som jeg sa, finn på noe med henne. Og ikke fler, sånn at du kan vie all oppmerksomhet til henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå