Captain Kuijt Skrevet 24. april 2013 Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hei Eg pleier å ha ein sleik hver dag men siden eg bruker hårfarge så holder eg meg unna brylkrem. Er det mulig å få tak i vaseline hair tonic her i Norge? Nå for tiden så bruker eg bare vanlig vaseline på boks, det funker jo veldig bra men eg bruker 30 minutter hver kveld før eg legger meg for å få det ut av håret. Kan vaseline hair tonic få håret mitt til å legge seg ned skikkelig uten at det reiser seg opp igjen når det er litt vind ute? Legger ved eit bilde slik at dere veit korleis eg vil ha det. (Har som regel håret kort på sidene og bak, dette bildet var tatt 1 dag før eg dro til frisøren da. Det som er viktig er at sleiken holder seg på plass selv i vind og fart.) Hvis ikkje vaseline hair tonic holder bra nok, hva annet er det eg kan bruke? Takk på forhånd. Endret 24. april 2013 av maxie526 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 24. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) the fuck Lurer jo bare på hvor eg kan få kjøpt vaseline hair tonic her i Norge, er vel ikkje noe rart med det? Endret 24. april 2013 av maxie526 1 Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Bestill fra amazon, ebay eller lignende da hvis du ikke finner det i Norge. Det ville jeg gjort. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Hitler ringte, han ville ha håret sitt tilbake,, 8 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Kjøp Layrite Pomade. Vaskes ut i vann og holder godt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Gurre, ro ned litt Er ikke alle som tar det like bra Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Hitler ringte, han ville ha håret sitt tilbake,, Hahaha XD Fikk meg ein god latter, takk for den Fikk tak i brylkrem og fjerna hårfargen, drit i vaselinen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå