Nitrius Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 jeg har fått meg et nytt ati skjermkort(signatur) og det jeg lurer på er om AF og aa står på fra før gjør det det eller? på control panelte for kortet står, AA og AF både på opengl og direct3d program innstillinger, betyr det at dem er av eller? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 hmm rart hvorfor folk ikke svarer? hva er det egentlig? er det ingen av dere som vet noe om dette? feil posta? eller liker dere bare ikke meg? ja ja jeg vet værtfall ikke men hadde vært fint vist noen av dere kunne svart! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 skal ikke bumpe vettu. Hvertfall ikke før 24 timer etter du postet, men nå gjør jeg det for deg da. Bumpa akkurat min egen tråd da men , det hadde ihvertfall en saklig grunn Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Vanligvis står AF og AA innstilt til "application preference" default, altså opp til hvert enkelt program å stille inn. Ikke verre enn at du bytter til application preference eller slå det av i innstillingene til kortet, også konfigurerer du for hvert program/spill heller. Oh forresten, bumping er ikke bare uhøflig, det er et direkte brudd på retningslinjene. Ha tålmodighet så vil du få svar... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 hmm okay, takk for svaret da, skal prøve ikke la det skje igjen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 AA og AF, husker ikke hvem som er hvem eller hva hele navnene er, men den ene er kant behandling, slik at kantene på ting blir mindre hakkete, og den andre er overflatebehandling, hvis du har tilgang, sett disse på fult, og spill mafia, og sjekk taket på bilene, så skrur du av alle, til minimum, ikke application preferance, og sjekker igjen. Når du setter disse på så krever det mer av systemet ditt, men med nyere kort, så er ikke forskjellen så store mer, mitt kort er det kun noen hundre poeng i 3D Mark 2001. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå