Gå til innhold

får ikke opp riktig bruk av cpu eller ram i oppgavebehandling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

betalte rett under 4000 for den

Våre garantier

Hos oss har du alltid 30 dagers returrett. Det betyr at du kan prøve produktet hjemme, og returnere det om du ikke er fornøyd

så da kan jeg fint levere den tilbake som han sa i butikken og få pengene tilbake :)

Det står ikke at du får pengene tilbake. Det står at du kan returnere varen.

Fra tidligere kan jeg bestemt mene at hvertfall Elkjøp ikke gir deg penger tilbake, men en tilgodelapp. Lefdal har etter det jeg husker samme eier, og derfor trolig samme betingelsene.

Lenke til kommentar

men et spørsmål- hva skal du bruke pcn til?

eg gjor som deg i 2009, kjøpte en pc hos elkjøp.... 8 000 kr. bare fordi eg ikke hadde sjekka prisene på internett :p Angret VELDIG på det kan man si :p

men eg spilte jo bare Modernwarfare på den pcn, og fikk samme problemet som deg...det lagget litt når eg spilt eonline:P trodde det var internetten...men....det var Grafikkkortet som var RÆVA xD

så eg bygde en ny pc i fjor sommer. Det er faktisk veldig lett!

Lenke til kommentar

Jeg fikk bekreftet at BÅDE Lefdal og Elkjøp bytter pc tilbake slik at du kan få tilgodelapp eller få pengene tilbake, så lenge man hadde alt, kjøpt innen 30 dager og beholdt kvitteringen! Så å bytte den tilbake for penger var ingen problem!

Har nå kjøpt meg en acer X3 for 8000,- og er kjempe fornøyd, den kjører alle data spill med rett under full grafikk så er kjempe fornøyd! kjører Red Alert 3 i full grafikk med oppløsning: 1280*720 :D

Takk for all hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...