steff1232145 Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 betalte rett under 4000 for den Våre garantier Hos oss har du alltid 30 dagers returrett. Det betyr at du kan prøve produktet hjemme, og returnere det om du ikke er fornøyd så da kan jeg fint levere den tilbake som han sa i butikken og få pengene tilbake Lenke til kommentar
Johnsen-it Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 betalte rett under 4000 for den Våre garantier Hos oss har du alltid 30 dagers returrett. Det betyr at du kan prøve produktet hjemme, og returnere det om du ikke er fornøyd så da kan jeg fint levere den tilbake som han sa i butikken og få pengene tilbake Det står ikke at du får pengene tilbake. Det står at du kan returnere varen. Fra tidligere kan jeg bestemt mene at hvertfall Elkjøp ikke gir deg penger tilbake, men en tilgodelapp. Lefdal har etter det jeg husker samme eier, og derfor trolig samme betingelsene. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Du får en latterlig mye bedre spill-PC til 6000,- enn det rælet du har kjøpt. Benytt deg av returretten så fort som mulig Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 skal si ifra om jeg får hevet kjøpet eller ikke Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 som han johnsenit over her sier- det er Elkjøp som eier LEfdal. soå eg tror du får bar een tilgodelapp eller noe. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 men et spørsmål- hva skal du bruke pcn til? eg gjor som deg i 2009, kjøpte en pc hos elkjøp.... 8 000 kr. bare fordi eg ikke hadde sjekka prisene på internett Angret VELDIG på det kan man si men eg spilte jo bare Modernwarfare på den pcn, og fikk samme problemet som deg...det lagget litt når eg spilt eonline:P trodde det var internetten...men....det var Grafikkkortet som var RÆVA xD så eg bygde en ny pc i fjor sommer. Det er faktisk veldig lett! Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Jeg fikk bekreftet at BÅDE Lefdal og Elkjøp bytter pc tilbake slik at du kan få tilgodelapp eller få pengene tilbake, så lenge man hadde alt, kjøpt innen 30 dager og beholdt kvitteringen! Så å bytte den tilbake for penger var ingen problem! Har nå kjøpt meg en acer X3 for 8000,- og er kjempe fornøyd, den kjører alle data spill med rett under full grafikk så er kjempe fornøyd! kjører Red Alert 3 i full grafikk med oppløsning: 1280*720 Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå