Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Musikk headsett med muligheten til gaming + forsterker til pc.

BRDP

Anbefalte innlegg

Hey :)

G35 headsett tok kvelden :hm: derfor trenger jeg nytt, elsker klar/rein og balansert lyd men helst ikke skjærende i ørene håper dere forstår hva jeg mener her, et eksempel som jeg ikke kunne fordra var beats.

Primært fordi det ga klein lyd til de tingene som jeg søker altså fin helhetlig lyd i alle spekter av lyden og etter min mening ALT for mye bass(Fysj).

Mitt G35 likte jeg godt med tanken på type headsett angående konstruksjon, men det kan ikke måle seg med lyden mitt tidligere seinnheiser husker ikke hvilken modell hvorfor pokker solgte jeg det!

Så det spektret jeg søker er:

Pris: 1600- 2500

Bruk: Mye musikk, god del gaming og noe film. Ofrer mic for å oppnå lyd, surround ikke nødvendig.

Kilde til lyd: Pc med cd/Spotify, ikke eksternt lyd kort i pc derfor forsterker til pc eller nytt lyd-kort, trenger ikke være portabel forsterker men skal tross alt være med maskinen min.

Musikk type: Mest rock men liker også dubstep og pink floyd/klassisk. Altså musikk med Kvalitet/trøkk i seg. Mp3= fysj synes jeg.

Lydisolasjon er greit hadde vert greit, men pc`en/stua er eneste sted disse skal være.

Kan dere med erfaring hjelpe meg med dette søket mitt? Har hørt at det kan være lurt med noe form for forsterker kan være lurt jeg, kan litt om bil stereo, men hva er lurt i pc verdenen??? Takker for alle svar og tips mvh BooZe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lydkort kan du ta se på Creative Sound Blaster Z serien. F.eks Zx til ~800,- eller ZxR som er highend lydkortet og koster rundt 1800,-.

Headphones kan du se på Beyerdynamic DT770. Kan hende det blir litt bass-heavy for deg though. Du får DT990 250ohm versjonen for rundt 1600,- som er mer balansert og funker veldig bra for gaming + musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...