eranro Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Hei, jeg lurer på hvorfor det står bare 1,09 GHz på booten og i Windows, når jeg har AMD XP2500+ installert. Er det instillinger jeg må gjøre for å få den opp til mer, og i så fall hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sett FSB til 166 så skal vell den funke ! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sett FSB til 166MHz i biosen :wink: Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hadde samme problem med broren min sin 2500+ også, skrudd bare FSB Busen til 166 så ordna det seg. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sett FSB til 166 så skal vell den funke ! Sett FSB til 166MHz i biosen :wink: hadde samme problem med broren min sin 2500+ også, skrudd bare FSB Busen til 166 så ordna det seg. Er det dette som kalles spam? Edit takket være Satrucci_: Det er i så fall wil som gjør det Unnskyldninger Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Om du ser godt etter, så posta laneZ og jarmo samtidig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 spam, jeg bare sa det. ikke noe mer enn det. jeg trenger ikke å være den store stygge ulven for alt. ta dere sammen Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 spam, jeg bare sa det. ikke noe mer enn det. jeg trenger ikke å være den store stygge ulven for alt. ta dere sammen Ikke bry deg om det. Det er så mange på det forumet her som ikke har annet å gjøre enn å lete etter ting de kan "kikke" på. Såkalte wannabe moderatorer... Noen ganger virker det som om moderatorene også har litt lite å gjøre...say no more 8) Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Spam'a jeg nå ? Var først ut med svaret også skal jeg bli beskyldt for spam for de jeg svarte han ? Er ikke ute etter og ha mest post's jeg. Hvor mange posts jeg har bryr meg ikke der det aldri lyser en gang. Lenke til kommentar
SpeCtaCelus Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 hadde samme problem med broren min sin 2500+ også, skrudd bare FSB Busen til 166 så ordna det seg. Dette er da noe som jeg ikke ville definert som et problem, etter at man har installert ny cpu så er fbs stilt ned av en grunn, det er vell pga sikkerhet elno Lenke til kommentar
LoS Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Var ikke akkurat meninga å henge ut enkeltpersoner! Poenget var at det så sinnsykt rart ut. Han får jo samme svar fra 3 stk, les -> men etter at Satrucci_ sa ifra om klokkesletta til de to første, så var det forsåhvidt greit. Dessuten så sa jeg unnskyld! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 hadde samme problem med broren min sin 2500+ også, skrudd bare FSB Busen til 166 så ordna det seg. Dette er da noe som jeg ikke ville definert som et problem, etter at man har installert ny cpu så er fbs stilt ned av en grunn, det er vell pga sikkerhet elno en XP2500+ må på de fleste HK stilles opp til 166Mhz manuelt. og det er ikke pga. sikkerhet at BIOS stilte den ned til 133Mhz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå