Gå til innhold

Rema 1000-PCen - hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En sixpack og en PC takk :D

Men hva med support? Ser ikke for meg at kassadama kan så mye om data.

 

En 20-Pack sigaretter :yes:

En 6-pack alkohol x 2 :yes:

En 8-Pack "Hyggegummi" :yes:

Support - Ta med deg kassadama hjem for å se på saken... :D:yes: (selvfølgelig bare om hun er bra da :roll: ellers blir alkohol utgiftene skyhøye :shrug: )

 

Neida - er sikkert no "Hotline" nummer du kan ringe.

 

:lol: Jeg ler så jeg rister! Ser ut til at Rema kan vinne på support også 8)

 

Pc'en virker forøvrig ikke så gær'n den, når du ser på prisen. Lurer på hvor mange de har tenkt å selge. Hele greia må være basert på impulskjøp. Er ikke mange som går til Rema med mål for øyet å kjøpe pc vil jeg tro?

Lenke til kommentar
Det er mulig Rema har bra maskiner og god support løsning, men maten deres suger!

 

jaok.... så all mat du kjøper i daglivare butikker "suger" De selger jo samme mat i alle butikker, håper du ikke mente det du skrev. Vis du mente det så gi eksempler.

 

Rema her i holmestrand har mye dårligere frukt og grønnsaker enn alle andre butikker i området, de har også litt dårligere utvalg, men dette kan jo være et lokalt fenomen. Men for å svare på spørsmålet ditt synes jeg mye av maten som selges i dagligvare butikkene suger. Det var bedre tider når vi hadde den lokale kjøttforretningen, og frukt og grønnsaker ble solgt på torget. Da slapp man å komme hjem med kjøtt som lukter vondt 3 dager før det går ut på dato, og at 1/3 av frukten og grønnsakene man kommer hjem med er ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...