Skatteflyktning Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Bistands-millioner går til amerikanske tenketanker http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Bistands-millioner-gar-til-amerikanske-tenketanker-7183161.html#.UXg2HbuXTt4 Jeg finner det noe ovveraskende at de tydeligvis er i ferd med å sulte ihjel der i Statene. De må utvilsomt ha løst fedme-problemet på en litt FOR effektiv måte. Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://www.aftenpost...ml#.UXg2HbuXTt4 Jeg finner det noe ovveraskende at de tydeligvis er i ferd med å sulte ihjel der i Statene. De må utvilsomt ha løst fedme-problemet på en litt FOR effektiv måte. Det er ta meg faen en uting at bistandsbudsjettet går til annet enn bistand. Flere av postene kan i og for seg greie nok, anti-korrupsjon, good-governance, klima-greier, men det har ingenting på et bistandsbudsjett å gjøre. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så det er dette pengene våre går til... =( 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har ingenting imot at vi bruker penger til å skaffe oss innflytelse og påvirke politiske beslutningsprosesser til vår fordel hos en så viktig alliert som eksempelvis USA, hvis det kan påvises en noenlunde korrelasjon mellom pengebruk og konkret resultat. Men å kalle det bistandshjelp blir fullstendig feil og å kamuflere det under noe annet blir langt over kanten akseptabelt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Så det er dette pengene våre går til... =( Det og korrupte ledere som støtter drap av homofile og andre hyggelige saker og ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå