NeEeO Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hei, jeg har en HTC Desire HD. Problemet med telefonen er at klokkeslettet som er i øvre høyre hjørne på alle telefoner viser feil. Jeg har heldigvis den typiske HTC widgeten som viser riktig klokkeslett. Derfor for å se klokka må jeg hver eneste gang slå på telefonen, slå koden, og swipe til denne widgeten for å se riktig tid. Den i øvre høyre hjørne er for tidlig, jeg tror at den fryser på et tidligere tidspunkt. Dette problemet oppsto etter at jeg drev med rooting og roms. Jeg har prøvd å fabrikk resette mobilen flere ganger og unroote telefonen. Ingenting har hjulpet. Dette problemet har jeg hat i ca 1år, så jeg er ganske vant med at "forsiden" av telefonen lyver, mens widgeten forteller riktig klokkeslett. Alaramen vekker på riktig klokkeslet ihvertfall! Akkurat nå har jeg telefonen UNROOTET. Ingen roms er installert. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Akkurat nå er den gal med 4 timer, den står på 20:05. Men det er veldig forskjellig fra tid til tid, det eneste fellestrekket er at tiden fryser til forskjellige tider i fortid. Endret 24. april 2013 av ZPAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå