smort1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 En våt men fargerik hverdag! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Dette var heller mislykka billedmessig men en god situasjonsbeskrivelse..og den føyer seg derfor inn i rekken Jeg er fan av rekken din !..krever nærmest at du fortsetter . Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Dette var heller mislykka billedmessig men en god situasjonsbeskrivelse..og den føyer seg derfor inn i rekken Jeg er fan av rekken din !..krever nærmest at du fortsetter . Takker, Terje! Dokumentasjonen var nok det essensielle, her ja! PS! Kommer nok noen flere, om enn ikke så brått..... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Ja en våt men fargerik hverdag du viser i dette dokument Svein og jeg håper på en fargerik helg men ikke våt uten solrik God helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 Ja en våt men fargerik hverdag du viser i dette dokument Svein og jeg håper på en fargerik helg men ikke våt uten solrik God helg med hilsen Leif Takker, Leif, og god helg, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg