Crossfire Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Lurer også på om jeg kommet til å trenger ekstra ledninger osv.. ting som jeg har glemt..? Synes det ble litt dyrere enn jeg hadde regnet med, men men. MPX - AMD Athlon XP2500+ Barton BULK-------------------------850 kr Thermaltake VOLCANO 11 Xaser Vifte---------------------------325 kr Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB "Fireblade Edition"-----------------1724 kr Maxtor DiamondMax Plus 9-----------------915 kr frakt-----------------------------------70 kr ----------------------------------------------- totalt--------------------------------3884 kr ----------------------------------------------- Komplett.no - Abit NF7 V2.0------------------------891 kr TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 256MB m/Winbond----------2x = 1090 kr frakt----------------------------------110 kr ------------------------------------------------ totalt---------------------------------2091 kr ------------------------------------------------ ------------------------------------------------ TOTALT-------------------------------5975 kr ------------------------------------------------ Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Regner med at du har kabinett, PSU, cd-rom, floppy, skjerm, tastatur og mus? Hva med goop? IDE og floppy kabler følger med HK. Ellers ser oppsettet veldig bra ut, skulle få klokket bra også :-) Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 jepp det andre er i orden untatt PSU :oops: Forslag? 350W+ Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kjøp så kraftig PSU som mulig. Kan aldri skade. Ellers, om ikke annet, minst 450W+. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 noe spesielt merke? Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Bestill en papst vifte og monter på den Vulcano kjølern....den orginale bråker forferdelig. Kan selvfølgelig kjøre den på laveste hastighet, men da kjøler den også dårlig. Spesielt med tanke på hvis du vil overklokke litt. Har samme kjølern selv men 19 db papst.....hører den nesten ikke og har klokket til XP3200 og har en temp på 43 grader idle. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 takk for tipset.... Men har fortsatt ikke peil på _hvilken_ psu jeg skal kjøpe. Gidder heller ikke kjøpe en 1000 kr psu, det er for mye. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg er ofte blitt anbefalt Antec PSU'er. Kommer muligens til å prøve meg på en sånn neste gang jeg skal bytte PSU. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Kjøp heller en god 512mb brikke, så kan du kjøpe en til senere.. Lite ytelses økning fra DUAL med ram en med uten. Veldig liten forskjell.. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 jeg vil foresten gjerne presisere at jeg har skrevet NF7 v2.0 og IKKE NF7-S V2.0. Er NF7 greit eller burde jeg gå for NF7-S ? Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 jeg ville valgt NF7-S utgaven... husk at hovedkortet er den viktigste komponenten, som skal støtte alt i pc'n din.. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 men med s-ata og firewire som det er på det NF7-S kortet har jeg fått for meg har andre kabler osv. Stemmer dette? Har feks noen fine, runde IDE kabler fra den gamle maskinen som jeg gjerne skulle brukt på denne nye maskinen. Må jeg bytte ut noe i handlelisten min hvis jeg kjøper det isteden? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 21. september 2003 Del Skrevet 21. september 2003 den har bare støtte for s-ata i tilleg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå