inoan Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sliter litt. Jeg har NGT. Jeg har deaktivert brannmur i Windows, og har ikke noe Norton Internet Security installert. Jeg har oppdatert firmware til min Netopia 4542 router. Jeg har også endret innstillingene via http://endring.nextgentel.no slik at jeg har alternativ #2, som heter "Èn IP-adresse uten..." Husker ikke resten av linja, men regner med at dere som har vært borti det samme veit hva jeg snakker om. Jeg skulle nå tro at modemet ikke hadde noen restriksjoner på andre maskiner som kobler seg til min. Men slik virker det ikke. Jeg får LowID på visse programmer, uten å si noe mer . Noen som har vært borti det samme? Setter pris på all hjelp! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Vet ikke hvordan det fungerer på endring.ngt.no siden jeg pleier å gjøre endringene selv via Telnet. Selv om du har deaktivert filteret (firewallen) så har du vel fremdeles NAT som du må forwarde porter til ip-adresser i forutsatt at du har lokal ip på pc'ene dine, f.eks. 10.0.0.2 -> 10.0.0.253 Lenke til kommentar
inoan Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Jeg mottar automatisk IP adresse og Gateway via den derre TCP/IP instillingen når jeg høyreklikker på nettverks koblingen. Burde jeg spesifisere IP? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 www.relativt.net Lenke til kommentar
inoan Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har lest litt på den siden. Jeg vet omtrent ikke hvilke alternativ under Artikler/Netopia jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Sorry Prøver igjen: http://student.iu.hio.no/~s108343/netopia_old/ Lykke til, Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå