Windoge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Betale for og spille mot venner....... Nei takk... Det kan hende at Sony går samme vei. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Med utviklingen i bransjen er det som Thomas noe som faktisk kan skje ja. Det er mer troverdig enn at de ikke gjør det. Sony startet jo trossalt med dette: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 PSN Plus synes jeg har vært overraskende bra. Trodde det bare skulle være tullball, men har spart noen tusenlapper på spill, faktisk. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 http://img.gawkerassets.com/img/18fji7fz7odvqgif/original.gif Med utviklingen i bransjen er det som Thomas noe som faktisk kan skje ja. Det er mer troverdig enn at de ikke gjør det. Sony startet jo trossalt med dette: Sony var nok på den sikre siden når de lanserte PS3. Er det noe Microsoft har gjort, så er det å bevise at Xbox Gold ikke har ødelagt for dem. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hadde vært helt topp om de faktisk hadde en konsoll å vise frem da. Bare som et lite stikk til Sony. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Og Sony satset blindt på nye Blue-Ray? Microsoft begynte med Live på forgjengeren. Men jeg elsker at det er konkurranse i markedet, det kommer mye gode spill ut av det For jeg går ikke rundt å har seksuelle tanker om både Sony eller Microsoft, bare jeg får spillene mine er jeg fornøyd. Samme om katten er svart eller hvit, bare den fanger mus sier nå jeg. Endret 24. april 2013 av Dore123m Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Betale for og spille mot venner....... Nei takk... Vi hadde samme holdning som deg i 3 år og fikk oss først Xbox denne julen... Vi har ikke spilt PS3 en eneste gang siden da og 3-400 kr for Xbox Live Gold medlemskap for å spille online i ett år kan vi faktisk leve med... Jeg var veldig PS3 fanboy før jeg faktisk fikk en Xbox og gikk på en skikkelig smell der i alle fall... 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hadde vært helt topp om de faktisk hadde en konsoll å vise frem da. Bare som et lite stikk til Sony. Tror ærlig talt ikke at utseende til konsollen vil ha så mye å si. Trolig vil de spare dette til E3. 1 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Tror ærlig talt ikke at utseende til konsollen vil ha så mye å si. Trolig vil de spare dette til E3. Er jo ikke kun utseendet det er snakk om da. Det er liksom dette med at når du presenterer et nytt produkt, at du faktisk viser det frem. Og hvis designet er klart, så kommer de IKKE til å vente til E3, for da har sikkert Sony sitt klart. Grunnen til at de ikke venter hvis det er klart, er fordi de gjorde narr av Sony etter deres lansering av PS4 fordi de faktisk ikke viste frem selve produktet. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Og Sony satset blindt på nye Blue-Ray? Microsoft begynte med Live på forgjengeren. Men jeg elsker at det er konkurranse i markedet, det kommer mye gode spill ut av det Er vel strengt tatt ikke det at det finnes forskjellige konsoller som genererer flere spilltitler da... Det gir nok dessverre heller motsatt effekt da det koster mye mer penger å utvikle spill til de forskjellige konsollene... For spill industrien vil det til eksempel være en kjempefordel om konsollene er tilnærmet like sånn hardware messig... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er vel strengt tatt ikke det at det finnes forskjellige konsoller som genererer flere spilltitler da... Det gir nok dessverre heller motsatt effekt da det koster mye mer penger å utvikle spill til de forskjellige konsollene... For spill industrien vil det til eksempel være en kjempefordel om konsollene er tilnærmet like sånn hardware messig... Det vil de jo være? men jeg mener at Microsoft holdt tilbake teknologi ved å holde seg til DVD for å safe denne generasjonen. Men dette var ikke det jeg hintet etter, jeg konstaterte bare at det er bra at det kanskje er forskjellige spekter, bare se på Uncharted og gears og War begge er store og flotte spill på hver sin konsoll. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hvis Microsoft er smarte (ikke at jeg bekrefter at Microsoft er smarte), så bruker de det de så og feedbacken etter PS4-pressekonferansen til sin fordel (ikke at jeg bekrefter at Microsoft gjør det). Jeg er ikke så redd for hardwaren akkurat, det jeg er redd for er titlene. De må vise fram noe som er litt mer eller noe likhet spennende som Knack, Knark eller hva det spillet het til PS4 ihvertfall. Jeg håper mest på noe ala L.A. Noire eller Beyond Two Souls, noe litt mer cinematisk og unikt. Jeg håper også på noe annet enn FPS eller en shooter også. Jeg ville vært fornøyd med et Viva Pinata-spill til fra Rare på dette punktet i grunn (så lenge det ikke er Party Animals 2, ikke at jeg bekrefter at de utvikler en oppfølger til et spill som det). Endret 24. april 2013 av Maury 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Synes Microsoft har etterlatt oss hardcore-gamere i stikken de siste årene. Det virke litt som om de bare pusha for å få en god nok markedsandel, og så slutta helt å prøve. (Spesielt med tanke på eksklusiver osv) Sony har derimot vist en vilje, både med PS3s siste år og lanseringen av PS4, at det er spill som er i fokus. De har også sluppet ekstremt mye flere eksklusive spill de siste årene. Så nå gjenstår det å se om Microsoft klarer å overbevise. 4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Håper på minimalt med Kinect dritt under avsløringen og ellers ut E3, nå må de ihvertfall vise oss som har vært med siden starten av, at vi fortsatt kan vie oss til konsollen uten å få Kinect og motion-kontrollere trykt ned i halsen, og en stor "Fuck you-finger" kjørt opp i ræva. Gleder meg. Endret 24. april 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg ville vært fornøyd med et Viva Pinata-spill til fra Rare på dette punktet i grunn (så lenge det ikke er Party Animals 2, ikke at jeg bekrefter at de utvikler en oppfølger til et spill som det). Å herregud. Om de annonserer Viva Pinata 2 blir det Xbox på meg. Og nei, jeg tuller ikke. Jeg elsket Viva Pinata! 2 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Er enig at Viva Pinata 2 kunne kommet med "X720" Har spilt originalen 20+ timer på både X360 og PC Et herlig sjarmerende spill! 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 @iToman: Trouble in Paradise er jo et brukbart alternativ dersom du er sugen på mer Viva Pinata. Det koster bare 99kr på XBL. Rare arbeider etter alt å dømme med en ny IP. Jeg fant dette inne på profilen til en ansatt hos Rare da jeg snoket rundt på Linkedin. "Responsible for delivering a new engine on a next generation platform for a new IP." Tidligere i år postet en annen ansatt hos Rare dette bildet på Twitter: http://instagram.com/p/WcRH0UxD-4/# Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 @iToman: Trouble in Paradise er jo et brukbart alternativ dersom du er sugen på mer Viva Pinata. Det koster bare 99kr på XBL. Det er jeg veldig sikker på jeg har i samlinga mi, men takk for tipset Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 " Blant dei mest standhaftige rykta er at neste versjon av Kinect vil vere obligatorisk for kvar maskin,..." Skjønner ikke helt denne setningen. Skal dette bety at man må kjøpe en kinect sammen med en xbox for at det skal fungere, eller er det slik at man uansett får med en kinect når man kjøper den neste xboxen. Hvis det er det siste, så også er mest sannsynlig så skjønner jeg ikke hvorfor folk syter! Vil man ha med alt i en pakke, eller vil man kjøpe det separat. Skjønner jo at hvis det blir solgt separat så blir det en lavere pris for selve xboxen, men allikevel litt upresist av forfatter;) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det er vel heller mer at Kinect 2.0 er med i selve konsollen (jeg bekrefter ingenting). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå