Øystein.F. Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Microsoft har stadfesta at dei jobbar med noko nytt. Les hele saken 1 Lenke til kommentar
caspervir1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;) 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så kan vi endelig få slutt på klagingen til dommedagsprofetene som tror på alle rykter som svirrer på en blogg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Rottenspacehead Skrevet 24. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2013 Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;) Er det noe rart at kvantitet spillene selger som hakka møkk. lol.. 15 Lenke til kommentar
Virtualkim Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Endelig! Folk sier microsoft var sent ut, men dette er nok en taktikk. Siden de sa selv at de skulle avsløre den 21 mai, og vise enda mer på E3 som ikke er langt unna. : D Men uansett, Gleder meg !! Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hmmm, man må vel ha Live Gold-abonnement for å se på via Xbox Live... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Så kan vi endelig få slutt på klagingen til dommedagsprofetene som tror på alle rykter som svirrer på en blogg. Blir jævla spennende å se. Tviler på at det blir noen always online-funksjon, og om det i utgangspunktet var det regner jeg med at de har brukt alt de har av ressurser på å fjerne det etter shitstormen som var på nett. Men er nå fascinerende at de samme som kom med always online-ryktene også sa at konsollene skulle vises frem 21. mai. Lenke til kommentar
Populært innlegg Realzi Skrevet 24. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 24. april 2013 Betale for og spille mot venner....... Nei takk... 12 Lenke til kommentar
Virtualkim Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hmmm, man må vel ha Live Gold-abonnement for å se på via Xbox Live... Så se det på nettet da. Slutt og klag. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;) Ja ja, det blir koselig for deg når nettet ditt ellers Microsoft sine servere faller ned og Xbox din blir ubrukelig 1 Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Betale for og spille mot venner....... Nei takk... Ettersom neste Xbox trolig blir alltid online blir det vel et krav for å betale månedspris for å i det hele tatt holde den i funksjon. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 XBOX is best forever! Nei. Communityet på konsoll er ræva for å si det mildt. Det har veldig mye å si for min del når jeg skal velge spill-platform. Lenke til kommentar
Virtualkim Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;)Ja ja, det blir koselig for deg når nettet ditt ellers Microsoft sine servere faller ned og Xbox din blir ubrukelig Klarer du ikke skille mellom rykter og sannheten? Vi får vente og se om det faktisk blir noe always-online. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det blir neppe noe nettkrav for denne konsollen. "Alltid online" er bare et begrep for den nye svakstrømmodusen som gir deg mulighet til å la konsollen være tilkoblet nettet, selv om den er slått av. Det er media som har klart å blåse dette opp. Men selvfølgelig, blir det nettkrav for at den skal fungere, da blir det heller PS4. Klarer du ikke skille mellom rykter og sannheten? Vi får vente og se om det faktisk blir noe always-online. Glem ikke at neste alle ryktene som svirret rundt PS4 viste seg å stemme. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Betale for og spille mot venner.......Nei takk... jepp riktig... må være bra idiot i hode for å betale. når alle andre alternativer er gratis og bedre. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Morsomt å se hvor mange som har bestemt seg for å kjøpe neste Xbox, uavhengig av hvor bra eller dårlig den blir i forhold til PS4. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Yess! Endelig! XBOX is best forever! Skal garantert kjøpe meg denne;) Kanskje ikke det smarteste å si 100% sikkert FØR de har lekket hva den har av specs, men jeg er ganske sikker på at vi blir å handle oss Xbox også Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Blir jævla spennende å se. Tviler på at det blir noen always online-funksjon, og om det i utgangspunktet var det regner jeg med at de har brukt alt de har av ressurser på å fjerne det etter shitstormen som var på nett. Men er nå fascinerende at de samme som kom med always online-ryktene også sa at konsollene skulle vises frem 21. mai. Kan ikke i min villeste fantasi se for meg at konsollen blir å ha en slik funksjon. Er så latterlig teit og i det hele tatt vurdere noe slikt, så jeg klarer ikke å bekymre med ørlite engang. Hvis det derimot stemmer, så skal jeg spise hatten min for å være såpass skråsikker. Jeg har latterliggjort kompisene mine som tror på dette, men ender sikkert med at det er jeg som blir gjort til latter. Jeg bruker å ha slik flaks, vet du. Morsomt å se hvor mange som har bestemt seg for å kjøpe neste Xbox, uavhengig av hvor bra eller dårlig den blir i forhold til PS4. Mener jeg så noe lignende minuttet inn i PS4-pressekonferansen også. Endret 24. april 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Blir det bare Gears, Forza og Halo så blir ikke denne kjøpt i begynnelsen. Dem tre seriene er jeg møkklei. Gi meg plattformspill eller nye action adventure som er eksklusive på denne plattformen så kjøper jeg den på dag 1. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå