Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det burde slett ikke være umulig å lære seg C++. Det er ikke nødvendigvis alderen som avgjør det. Men hvis jeg var deg, trur jeg neste jeg heller ville satsa på Java. Det er ikke så mye som kan gå galt og dokumentasjonen er veldig bra. Dessuten lærer du deg lettere god objektorientert programmering, noe som vil være en stor fordel å ta med seg seinere på skole og ikke minst i jobb.

Lenke til kommentar

Hvis du er skikkelig god, er det en god del veldig spesielle triks og annet man kan gjøre i C++, men da skal du også ha temmelig god kontroll.

Det språket som er enklest å lage proffe program i er derimot Java. Java inneholder ferdige bibliotek med alt du trenger av windows-lignende brukergrensesnitt. Det er ikke noe problem å lage grafisk brukergrensesnitt i C++ heller, men det er langt mer innvikla.

For en som ikke har erfaring i programmering og vil komme relativt fort i gang med programmer som ser ålreite ut, vil jeg helt klart anbefale Java. Med Java kan du dessuten lage Applets som du kan bruke på hjemmesida di :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Razul på 2002-02-14 16:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...