Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Synes dere bredbånd er dyrt her til lands?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer vel strengt tatt an på hvordan de ser på det. Om du tar hvor mange timer vi må arbeide for en bredbåndslinje så tror jeg ikke vi ligger dårlig an. Tar du å ser i forhold til ølprisene så er vi trolig veldig billige. Tar du å ser på billigste tilbud så ligger vi garantert dårlig an og tar du bare å regner ut valutakursen uten noe krimskrams så ligger vi helt klart over resten av verden i pris, men ikke så steingalt heller.

Lenke til kommentar

Neeei, syns ikke det er grunn til å klage over prisen på Adsl. Når

man tenker på hvor mye det kostet å surfe på internett

tidligere.

Og konkurransen mellom levrandørene presser jo stadig prisene

nedover.

Til å kunne være online døgent rundt er det ikke *dyrt* . Det kan

det ikke være :)

Lenke til kommentar
Det kommer vel strengt tatt an på hvordan de ser på det. Om du tar hvor mange timer vi må arbeide for en bredbåndslinje så tror jeg ikke vi ligger dårlig an. Tar du å ser i forhold til ølprisene så er vi trolig veldig billige. Tar du å ser på billigste tilbud så ligger vi garantert dårlig an og tar du bare å regner ut valutakursen uten noe krimskrams så ligger vi helt klart over resten av verden i pris, men ikke så steingalt heller.

Bra sagt!

Er så lei av disse "dumme Norge, alt er billigere i Sverige" postene. Relativt sett så er ikke breiband svinedyrt her i landet - skulle seff ønske det var billigere, men det kunne vært dyrere.

Det viktigste nå er at dekningsgraden øker. Flere abbonenter fører forhåpentligvis til lavere priser

edit; ikke at jeg mente dette er en sånn klagepost. Mange reflekterte svar her. Måtte bare trekke ut dette som noe av det mest intelligente jeg har hørt i denne saken her på forumet ;)

Lenke til kommentar

Ikke syt. Tenk heller på hvor heldige vi er som kan få 'bredbånd'. Det er nok av de på dette forumet som sliter med ISDN, og ikke har store forhåpninger om å få noe annet. Det er ikke mer en et halvt år siden jeg var i samme situasjon. Og til Carup, bor du i kjeller'n på Telenorbygget på Fornebu?

Lenke til kommentar

Fikk 1 godt tips til de som bor i nord-rogaland, Haugaland kraft skal begynne med same tjenestene som lyse.no. 10 Mbit fiber. gleder meg vilt til og kaste ut 720128 linjen fra bluecom til 395 Mnd. Det var extreme hastighter noen av dere hadde foresten, 100 Mbit??? Juniper server i kjelleren da?

Lenke til kommentar
Ikke syt. Tenk heller på hvor heldige vi er som kan få 'bredbånd'. Det er nok av de på dette forumet som sliter med ISDN, og ikke har store forhåpninger om å få noe annet.

De synker raskt i antall, det foregå mye BB-utbygging i norge og særlig i strøk hvor det ikke finnes noe tilbud.

De som i dag sliter seriøst er jo de som tilhører småsentraler i områder hvor de fleste i kommunen har tilbud og dermed blir de glemt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...