|Battery| Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg har nettopp begynt å bruke RAID, siden jeg fikk min 3.hdd. Men når jeg bruker RAID, så låser maskina seg ca hvert 2min, (dette varer i ca 2sek). Det er utrolig kjedelig, siden alt låser seg, samma om jeg bruker hdd'en eller ikke (winamp, filmer osv). Hvis jeg disabler RAID på hovedkortet er alt fint igjen. Noen forslag til løsninger? Bruker: WinXP -2.4Ghz Pentium -512 DDR RAM -IDE-hdd: 180Gb og 80Gb -RAID-hdd:40Gb (som står på slave) -Asus P4B533-E hovedkort Lenke til kommentar
hurr Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hei du, jeg har akkuratt samma problemet, men jeg bruker ett msi pe845max2 hovedkort da. har du fått noen svar på hva dette egentlig kan være?? :-? mvh hurr Lenke til kommentar
|Battery| Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 nei, jeg har desverre ikke det.. så akkurat nå har jeg er RAID "disabla" på hovedkortet, skrur det bare på når jeg trenger plass. Men det hadde vært fint å fikset det! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 RAID-kontrolleren har også firmware. I likhet med BIOS må den derfor også oppdateres (flashes) av og til. Hvis det er en innebygget (IC) highpoint kontroller, kan du jo gå på www.highpoint-tech.com og se om du finner modellen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå