lperik Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Er ikke helt sikker på hva jeg skal velge her, skal ha meg nytt oppsett med P4 2.4C, Abit IS7-E og Geil ram og klokke hva komponentene er gode for. Fint om noen kunne linke til RAM-guiden til Snekkern oxo. Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har ikke linken til snekker's test, men den ligger øverst i hardware --> prosessor, hovedkort og minne Skal du klokk maks så er visst 4200 brukken hakket skarpere, men hvis ikke så tjener du på bedre timings på 4000 brikken. Dette er hentet fra en post snekker'n skrev i prosessor, hovedkort og minne kategorien. Anbefaler deg å titte der Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 har ikke linken til snekker's test, men den ligger øverst i hardware --> prosessor, hovedkort og minne Skal du klokk maks så er visst 4200 brukken hakket skarpere, men hvis ikke så tjener du på bedre timings på 4000 brikken. Dette er hentet fra en post snekker'n skrev i prosessor, hovedkort og minne kategorien. Anbefaler deg å titte der Lagde en ny post i prosessor, hovedkort og minne siden det ikke var noen som svarte her så jeg har egentlig fått svar på det jeg lurte på alt, men takk for svar iallefall Ble til at jeg går for PC4000 minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå