Heiii1234577 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg trenger hjelp med noen spørsmål her, jeg ikke greier å finne svar på. 1. hva er flernasjonalt selskap? 2.hvilke problemer skaper en slik nord-sør deling? 3.hvilke utviklingsland har den høyeste levestandarden? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Et flernasjonalt selskap er et selskap som er representert i flere land. Coca Cola f.eks. Hvilken nord-sør deling dreier det seg om? Er det Nord-Korea og Sør-Korea eller Nordpolen og Sydpolen du tenker på? Svaret på spørsmål tre burde du klare å finne på google kanskje lett. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) 3.hvilke utviklingsland har den høyeste levestandarden? Ta for deg Norge, for eksempel. Endret 26. april 2013 av Conversation Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 3.hvilke utviklingsland har den høyeste levestandarden? Ta for deg Norge, for eksempel. Norge regnes ikke som et U-land, selv om primærnæringene er viktige i Norge. Lenke til kommentar
Conversation Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Norge regnes ikke som et U-land, selv om primærnæringene er viktige i Norge. Beklager, jeg la ikke merke til utviklingsland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå