Releazme Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg lurer egentlig bare på om det er mulig å få studentrabatt ved kjøp av Ipod? Den gamle ipoden er død (og snart begravet), og jeg kan se for meg at et liv uten poden kan bli vanskelig. Men som fattig student hadde det vært greit med litt rabatt Lenke til kommentar
Rulle Rusk Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Nei, dessverre... Den er billigst på apple store. Enda billigere på apple store i USA, men kun hvis du klarer å snike deg unna toll og denslags. Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 20. september 2003 Forfatter Del Skrevet 20. september 2003 billigere i USA ja, kjøpte den originale 5 giggen der ifjor. Problemet var at når den nå gikk istykker så var garantien gått ut og siden den var kjøpt i U*S*A gjelder ikke kjøpsloven så jeg er nødt til å kjøpe en ny en. Vil derfor heller betale noen tusenlapper mer her i norge for å få sikkerheten som kjøpsloven gir meg... Lenke til kommentar
slettet Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jodå, Releazme. Du kan få rabatt. Men berre viss du er student på uib, og kjøper pod'en på mac & carry i bergen. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hvis du ringer og bestiller kan du få sånn 200kr i rabatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå