Heika98 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Hei Jeg har lastet ned programmet Games for Windows Marketplace og sliter med å logge inn. Skal ikke Windows Live ID være det samme som en microsoft konto? Isåfall ser det ikke ut til at microsoft vet det. Jeg er sikker på at jeg har skrevet både e-post og passord rett. Hva er odsen for å skrive den feil 15 ganger på rad? Jeg bruker den samme microsoft kontoen på outlook.com og windows 8 (på laptop), så jeg vet den virker. Noen forslag til hva som kan være problemet? PS: fikk opp denne feilkoden: 80154002. Hva betyr den? EDIT: når e-post adressen er @live.com tar jeg det forgitt at det er en windows live ID. Endret 24. april 2013 av Heika98 Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Hei, Mm jeg er usikker på hvorfor du ikke får logget på og har dessverre ingen løsning, men du kan evt lese på dette forumet angående feilmeldingen som du får: http://forum.avsim.n...r-windows-live/ om du finner noe. Endret 30. april 2013 av Logitex Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 Takk. Det beviste at min teori om at jeg må ha en xbox konto er sann. Må rett og slett lage en xbox konto av microsoft kontoen min. Lenke til kommentar
LogiT3x Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Bare hyggelig .. godt at linken var til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå