FuglFøniks Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg trenger virkelig hjelp nå, verken cs eller msn funker. Hva kan være galt? Installerte NortonInternet Security for 2 dager siden... Prøver å slette d, men en fil går ikke an å slette! Åssen får jeg slettet denne filen for godt? finned d et program som sletter uansett? Lenke til kommentar
_W_ Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Var det ikke noe "uninstall" funksjon i programmet? Dum idé å bare slette filene. Lenke til kommentar
z00l Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Heisann !!! gå inn på kontrollpanel/control panel , og videre in på legg til/fjern/add/remove. Da får du opp alt du har installert i windowsen. Herfra kan du fjerne norton som du installerte -z00l- Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 Var det ikke noe "uninstall" funksjon i programmet? Dum idé å bare slette filene. ja, jeg vet d, helvette eller føler meg som en fullstendig idiot... Jeg er nå sikker på at d er firewallen.INGENTING, bortsett fra vanlig surfing går Lenke til kommentar
Aireal Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Installer Norton på nytt og få den fjernet deretter på en ordentlig måte med "uninstall" Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kanskje brannmuren ikke liker 27015 porten Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Kanskje brannmuren ikke liker 27015 porten eller kanskje norton er installert, men man har fjerna muligheten til å åpne programmenes tilgang til nettverk/internett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå